Advert

Rize, Salarha Tünelleriyle genişliyor

İhalesi yapılıp bu yıl içerisinde çalışmalarına başlanacak olan Salarha Tünelleri sayesinde Rize, dağın arkasına açılabilecek, yerleşim yerleri yaşanan sıkışıklıktan kurtulabilme imkanı bulacak.

Rize, Salarha Tünelleriyle genişliyor admin
TBMM Eski Başkanı ve AK Parti Zonguldak Milletvekili Köksal Toptan, Gümrük ve Ticaret Eski Bakanı ve AK Parti Rize Milletvekili Hayati Yazıcı, AK Parti Rize, Milletvekili Adayları Hasan Karal ve AK Parti Rize Milletvekili Adayları Hikmet Ayar ve Osman Aşkın Bak Rize’nin Çaykent belde merkezini ve mahallelerini, beldeye bağlı Elmalı, Taşköprü ve Yiğitler Köyü’nü ziyaret etti. Büyütülen bütçe vatandaşa hizmet olarak döndü Gümrük ve Ticaret Eski Bakanı ve AK Parti Rize Milletvekili Hayati Yazıcı, “Sağladığınız güven ve istikrar Türkiye’yi büyüttü. Biz sizden aldığımız emanetle bir taraftan bütçemize sahip çıktık ve büyüttük, büyüyen bütçeyle projeler oluşturduk. Size hizmet olarak geri dönüşümünü sağlıyoruz. Sabit olan bir bütçenin üzerine konuşmak kolaydır. Artış kanalları tıkalı olan bir bütçe mutlaka eninde sonunda biter. Bir taraftan Türkiye’nin projelerini gerçekleştirirken, bir taraftan da o projelerin finansmanını temin edecek çalışmaları çok güçlü bir şekilde sürdürüyoruz” diye konuştu. AK Parti Rize Milletvekili Hasan Karal, “Amacımız, dağ ile deniz arasında sıkışıp kalan Rize’mizi arka taraflara taşımak, Askoroz’dan Andon’a kadar olan bu bölgeyi yeniden imara açmaktır. Devletin kurum ve kuruluşlarını yavaş yavaş buraya taşımaya başladık. Salarha Sporcu Kamp Eğitim Merkezini burada yaptık. Zincirliköprü’nün dibinde ihalesini gerçekleştirmiş olduğumuz bölgemizin Adli Tıp Kurumunu yapacağız. Aynı şekilde kontrol laboratuarını hemen onun yanında yapacağız. Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğümüzün de DSİ Müdürlüğümüzün karşısında yapılmasına hep beraber karar verdik. Bizim derdimiz kamu yatırımları başta olmak üzere, Rize’mizin birçok kurum ve kuruluşunu bu tarafa taşımaktır” dedi. MİLLETVEKİLLERİ SALARHA'DA AK Parti İstanbul Milletvekili ve Rize Milletvekili adayı Osman Aşkın Bak, Sakarya Milletvekili Salarha'lı Şaban Dişli, AK Parti Rize Merkez İlçe Başkanı Sadettin Türüt Merkeze bağlı Karayemiş, Ambarlık, Karasu ve Küçükçayır köylerini ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette Milletvekilleri Osman Aşkın Bak ve Şaban Dişli'ye AK Parti Rize İl Yönetim Kurulu üyesi ve Merkez İlçe Koordinatörü Recep Taylan, İl Yönetim Kurulu üyesi Sultan Uzun Merkez İlçe Başkanı Sadettin Türüt, Merkez İlçe Yönetim Kurulu üyeleri, İl Genel Meclis Üyesi Muhittin aydın Bilsel ve çok sayıda teşkilat mensubu eşlik etti. Osman Aşkın Bak, Şaban Dişli ve beraberindeki ekip, önce Karayemiş köyündeki vatandaşlarla bir araya gelerek, oradan Ambarlık köyüne geçti. Burada Ambarlık Köyü çay fabrikasını gezerek çayın, çay bahçelerinden paket aşamasına kadar geçen süreciyle ilgili Fabrika yetkililerinden bilgi aldı ve fabrika çalışanlarıyla sohbet ettiler. Gerçekleşen ziyaretlerde Başkan Sadettin Türüt "Bugün değerli Milletvekillerimiz Osman aşkın Bak ve Şaban Dişli ile beraber Salarha deremizdeyiz. Deremizin insanı her zamanki misafirperverliğiyle bizi bağrına basmıştır. Sizlere çok teşekkür ediyoruz. Hepiniz biliyorsunuz ki bu önümüzdeki seçim Türkiye Cumhuriyeti siyasi tarihinin gelmiş geçmiş en önemli seçimidir. Bu seçim Yeni Türkiye'nin inşasında bir dönüm noktasıdır. Şer odaklarının üzerimize oynamaya çalıştığı kirli oyunu bozmak için hepinizi 7 Haziran Pazar günü sandığa çağırıyoruz. Hep birlikte el ele vererek bugünlere geldik. Çok zor süreçlerden geçtik. Teşkilatlarımızla birlikte çok seçim geçirdik. İnşallah bu seçimden de yüzümüzün akıyla çıkacağız. Rize'mizi yine Türkiye birincisi yaparak, alacağımız sonucu Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a hediye edeceğiz" dedi. Ambarlık köyündeki ziyaretlerden sonra Karasu ve Sakarya Milletvekili Şaban Dişili'nin de memleketi olan Küçükçayır'a geçildi ve program Andon Ilıca mevkiinde son buldu. RİZE KABUĞUNA SIĞMAYACAK AK Parti Rize Milletvekili Adayı Osman Aşkın Bak, çalışmalarında ve projelerinde daima büyüyen ve gelişen Rize’yi hedeflediklerini, çayın yanında ticaretin ve turizmin canlanması için stratejik çalışmalar geliştirdiklerini söyledi. 2023 Türkiye’si vizyonuna uygun olarak Rize için projeler geliştirdiklerini ifade eden Bak, canlanan ekonominin yanında insanların rahatça yaşayabilmeleri içinde projeler hayata geçirdiklerini belirtti. Ticaret yolları üzerinde bir Rize Ovit Tüneli, Lojistik Merkez ve Havalimanı üçgeninde Rize’nin bir ticaret şehri olacağının altını çizen Bak, “Türkiye içindeki önemli ticaret yollarından bir tanesi olma noktasında attığımız dev adımlar hayata geçiriliyor. Ovit Tüneli’nin yüzde 70’i tamamlandı. Havalimanı için zemin etüt çalışmaları devam ediyor. Rize büyüyecek ve kalkıncaktır” diye konuştu. Ak Parti durmuyor, çalışmalar her alanda ilerliyor Büyük bir ekonomiyi barındıracak olan Rize’de insanların rahatça yaşaması için tedbirler aldıklarını söyleyen Bak, “Rize şehir merkezimizde kentsel dönüşüm çalışmalarını başlattık. Timya Vadimizde temel atma töreni gerçekleştirildi. Şehrimizi arkaya doğru açmak için Salarha Tüneli’nin ihalesini yaptık. Hamam Deresinin üzerini açıp Güney Çevre Yolu’yla Karadeniz Sahil Yolu’nu birleştireceğiz. Büyük bir ekonomiyi barındıran dinamik bir Rize oluşturuyoruz” dedi.
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Güçlü Lider Güçlü Meclis İçin Doğrusu Ak Parti
Artık yalnız değilsiniz, Rize’nin bir rehberi var!