Advert

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a memleketinde coşku seli

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rize Cumhuriyet Meydanı`nda düzenlenen mitingde 122 milyon liralık 26 ayrı eserin toplu açılış törenine katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a memleketinde coşku seli admin
Törende konuşan Erdoğan, baba-ana ocağı olan Rize`de bir kez daha olmanın mutluluğunu yaşadığını söyledi. Erdoğan, 10 Ağustos 2014`de Cumhurbaşkanlığı seçiminde verdikleri yüzde 81`lik destek için Rizeli hemşehrilerine tekrar teşekkür etti. Erdoğan, "Bizim `alamet-i farikamız` hizmettir ama Pensilvanya`dakiler gibi değil" diyerek "Biz eserlerle yad edileceğiz. Bunun için bu yoldayız. Rize`ye geçtiğimiz 12 yılda eski rakamla 9 katrilyon yatırım yaptık… Ovit Tüneli şuanda yarılandı. Devam ediyor. 14 km bir tünel, 14 km bir tünel. Ovit Tüneli bittiği anda o aşılmaz denilen dağlar, karda kışta gidilmez denilen Erzurum açılacak mı`biz işte buyuz. Birileri laf üretiyor bizde iş üretiyoruz farkımız bu. Ulaşımda eksik kalmasın istedik. Rize ve Artvin`in kullanacağı havalimanı için çalışmalara başladık. Ardeşen-Pazar arasında denize havaalanına yapacağız. Yaş çay için 4,2 katrilyon lira ödendi. Çayda prim desteğini 7 kat arttırdık. 1,3 katrilyon ödeme yaptık" şeklinde konuştu. Ana muhalefet partisi ve onlara destek veren gazetecilerin ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar içlerindeki inanç ve başörtüsü düşmanlığını gizleyemediğini ve bastıramadığını kaydeden Erdoğan, 28 Şubat`ın önde gelenlerinden bir bayanın ana muhalefet partisinden Ankara`da 1. sıra milletvekili adayı olarak gösterildiğini hatırlattı. "MEYDANLARA ÇIKIP KONUŞMA HAKKIMI ELİMDEN BUNLARIN HİÇBİRİ ALAMAZ" Erdoğan, meydanlara çıkıp konuşması ile ilgili olarak da "Cumhurbaşkanı meydanlara çıkmasın` diyorlar. Millet, bu meydanlara çık diye bana bu oyu verdi. Bu milletin içinden çıkan cumhurbaşkanına hangi hakla yasaklama yoluna gidersiniz. Bunlar anayasayı da okumuyorlar. Vatana ihanetten başka cumhurbaşkanının bir suçu yoktur. Benim bu hakkımı elimden bunların hiçbiri alamaz. Biz bu yola çıkarken kefenimizi giydik, öyle çıktık, öyle de yürüyoruz. Bu millete hizmet yolunda bu yolculuğumuz devam edecek" ifadelerini kullandı. Toplu açılış töreninde hizmete giren yatırımlara destek olan hayırseverlere plaket verilerek teşekkür edilirken, törene Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Mili Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk, Adalet Bakanı Kenan İpek ile çok sayıda davetli katıldı.
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Güçlü Lider Güçlü Meclis İçin Doğrusu Ak Parti
Artık yalnız değilsiniz, Rize’nin bir rehberi var!