Advert

Rize'nin beyaz çayı İstanbul'da görücüye çıktı

İstanbul Beylikdüzü fuar alanında bu yıl 19.’su düzenlenen ''Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Fuarı' nda (EMITT)'' Rize standı göz doldurdu.

Rize'nin beyaz çayı İstanbul'da görücüye çıktı admin
Dünyanın beşinci büyük turizm fuarı olan EMITT'te Rize'de öne çıkan kültür ve turizm değerleri tüm yönleri ile ziyaretçilere sunuldu. Rize standında tanıtıcı yayınlar, görsel ve panoramik sunumların yanında, yöresel el sanatları, Rize mutfağı ve folklorik değerlerimiz sergilendi. Rize standını ziyaret edenler beyaz çaya yoğun ilgi gösterdi. 2015 EMITT Fuarı'nda Rize standı zengin içeriği ile ulusal basının da dikkatini çekti. Vali Ersin Yazıcı, İstanbul TÜYAP Fuar Merkezi'nde yapılan 19. Doğu Akdeniz Turizm ve Seyahat Fuarına katıldıklarını, stantlarına uğrayan ziyaretçilere bu yıl ilk defa Beyaz Çay ikramında bulunduklarını ifade ederek "Fuarda, Rize'nin marka ürünlerinin pazar payını artırmak istedik. Bunun için tanıtımlarımızı yapıyoruz. Burada amacımız Rize'nin zengin kültürünü, doğal güzelliklerini ve marka ürünlerini tüm dünyaya etkin bir şekilde tanıtmaktır" diye konuştu. Vali Ersin Yazıcı, fuar hakkında yaptığı açıklamada, "19. EMITT 2015 Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı'nda açtığımız Rize standıyla ilimizin tarihi, turistik ve kültürel değerlerinin tanıtılması ve ilimize gelen turist sayısının artırılması amaçlanmaktadır. Dünyanın her tarafından sektör temsilcileri burayı ziyaret ediyor. İlimizin tanıtımı için büyük bir şans. Seyahat acenteleri, tur operatörleri, oteller başta olmak üzere çok sayıda sektör temsilcisi fuara katılıyor. Buradaki çalışmalarla sektör temsilcilerine Rize’yi tanıtıp ilimize turist gelmesini sağlamayı hedefliyoruz. Fuarda ilimizi her alanda tanıtarak, uluslararası tur operatörleri ve turizm yatırımcıları ile görüşmeler yaparak, ilimizin, turizm yatırımlarında gereken payı almasını hedeflemekteyiz. Fuarda açmış olduğumuz standa yöresel lezzetlerimizi, ürünlerimizi ziyaretçilerimize ikram ediyoruz. Rize standımıza İstanbul'da yaşayan tüm hemşehrilerimizi, tüm turizm sektörü temsilcilerini ve vatandaşlarımızı davet ediyorum. Fuar öncesi hazırladığımız tanıtıcı yayınlarla ilimizi turistik, tarihi, kültürel ve doğal yönleriyle tanıtıyoruz." diye konuştu. Vali Yazıcı, Rize standının yoğun ilgi görmesinden memnuniyet duyduğunu ifade ederek, “Rize standı güzel bir şekilde hazırlandı, bütün arkadaşları tebrik ediyorum. Çok sayıda ziyaretçisi var. Rize standı en çok gezilen stantlardan biri, öyle görüyorum. Rize’yi, Rize'deki tesisleri, Rize'nin ürünlerini bu şekilde insanlara tanıtmış oluyoruz. EMITT fuarı İlimiz, kurumlarımız, ilçelerimiz, ürünlerimiz, markalarımız ve firmalarımız açısından önemli bir uluslararası tanıtım fırsatı oldu. Bizler fuara katılan, destek sağlayan, ürün veren tüm kurumlarımıza, belediyelerimize teşekkür ediyoruz. Valiliğimizce tanıtıma yönelik çalışmalar sürdürülmektedir. İlimizin doğal ve kültürel zenginliklerinin tanıtımı yapıldıkça, potansiyelin artacağına inanıyor, bu nedenle ulusal ve uluslararası fuarlara ağırlık veriyoruz Bu tip başarılı organizasyonların devamını temenni ediyoruz.” şeklinde konuştu.
Sende Yorumla...
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Güçlü Lider Güçlü Meclis İçin Doğrusu Ak Parti
Artık yalnız değilsiniz, Rize’nin bir rehberi var!